Rabu, 12 Oktober 2011

gua tempurung pulak...



dalam ni gelap gelita...seram...seram
control seram

Bulan 7 lepas ain balik kampung dengan mak lagi. Selalunya kalau balik batu gajah mesti time abah kerja, dan tak boleh balik sama. mak yang drive kete bawak ain balik kampung. masa ni mak balik kampung saja2 je nak melawat opah. masa nak balik KL mak bawak ain jalan2 pegi gua tempurung. sebenarnya ain memang teringin nak pegi gua tempurung sebab selalu nampak signbod setiap kali balik kampung. jadi mak pun xbanyak cakap terus drive masuk kawasan gua tempurung.

Masa kami sampai tempat tu dah nak tutup. abang kaunter tu cakap, tak boleh masuk dah, sebab ranger tu guide tourist masuk dalam last pukul 4. so, kami datang pukul 4.30. abang kaunter tu cakap, boleh masuk bahagian dalam sikit je, tak boleh naik tangga yang kat dalam tu. tapi bila masuk sikit je kat dalam gua tu, ain rasa tak payah la masuk dalam lagi...gelap gelita tu!


Tiada ulasan: